logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Literatura

/

Monografije

Prisotnost lokalne zgodovine v srednješolskih učnih načrtih za zgodovino od leta 1945 do leta 2010 v Sloveniji


Soavtor(ji):Danijela Trškan (ur.), Darja Pipuš Sunesko (prev.), Danijela Trškan (prev.)
Leto:2011
Založnik(i):Oddelek za zgodovino Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Zbirk(e):Historia: znanstvena zbirka Oddelka za zgodovino Filozofska fakultete v Ljubljani; 19
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Danijela Trškan je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Trojarjev_zbornik.pdf
Velikost:94.84MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
V prispevku avtorica predstavlja, v kolikšni meri je bila prisotna lokalna zgodovina v učnih ciljih, pri vsebini in navodilih v srednješolskih učnih načrtih, katalogih ali programih za zgodovino, ki so bili izdani od leta 1945 do leta 2010. posebej za gimnazije in posebej za poklicne in strokovne srednje šole. Ugotovila je, da je lokalna zgodovina najbolj prisotna v najnovejših učnih načrtih, saj navajajo dijake na preučevanje zgodovine domačega kraja s primerjanjem le-tega s širšim okoljem.
Metapodatki (13)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/30988
    • naslov
      • Prisotnost lokalne zgodovine v srednješolskih učnih načrtih za zgodovino od leta 1945 do leta 2010 v Sloveniji
      • The presence of local History in Secondary School History Curricula from 1945 to 2010 in Slovenia
    • ustvarjalec
      • Danijela Trškan
    • soavtor
      • Danijela Trškan (ur.)
      • Darja Pipuš Sunesko (prev.)
      • Danijela Trškan (prev.)
    • predmet
      • lokalna zgodovina
      • gimnazije
      • poklicne in strokovne srednje šole
      • učni načrti
      • učni cilji
      • učna vsebina
      • navodila
      • domači kraj
      • local history
      • general secondary schools
      • vocational and professional secondary schools
      • curricula
      • teaching goals
      • teaching content
      • hometown
      • instructions
    • opis
      • V prispevku avtorica predstavlja, v kolikšni meri je bila prisotna lokalna zgodovina v učnih ciljih, pri vsebini in navodilih v srednješolskih učnih načrtih, katalogih ali programih za zgodovino, ki so bili izdani od leta 1945 do leta 2010. posebej za gimnazije in posebej za poklicne in strokovne srednje šole. Ugotovila je, da je lokalna zgodovina najbolj prisotna v najnovejših učnih načrtih, saj navajajo dijake na preučevanje zgodovine domačega kraja s primerjanjem le-tega s širšim okoljem.
      • In this contribution the author explores to what extent local history was present in goals, content and instructions in secondary school curricula, catalogues or programmes for history, all published between 1945 and 2010. separately for general secondary schools, vocational and professional secondary schools. The author’s findings are that local history topics were mostly present in the most recent curricula, because of the desire to familiarize pupils with research of the local history in their hometowns, with regard to broader surroundings.
    • založnik
      • Oddelek za zgodovino Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani
    • zbirka
      • Historia: znanstvena zbirka Oddelka za zgodovino Filozofska fakultete v Ljubljani; 19
    • datum
      • 2011
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd