logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Dramatizacija zgodovinskega gradiva V »happeningu« - »Šestdeseta leta na Šiški«


Soavtor(ji):Vilma Brodnik (odg. ur.)
Leto:2000
Založnik(i):Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljan
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Adrijana Segalla je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Zgodovina_v_soli-2000-9-2.pdf
Velikost:45.04MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Besedilo, ki ga razgrinjam pred spoštovano bralstvo, naj bi izzvenelo kot vzpodbuda za vse mentorje dramskih dejavnosti ali vodje projektov s področja kulture, Mnogi med njimi delno ali v celoti temeljijo na predelavi zgodovinskega gradiva s ciljem, da na dramatiziran način prikažejo določen zgodovinski čas in se v ustvarjanju scenarija srečujejo s problemi, ki so predvsem gledališkega značaja, Končni izdelek se šteje kot samostojno dramsko delo, lahko pa tudi kot multimedijski projekt. Občinstvu je predstavljen v času, ki ni vezan na neposredni izobraževalni proces. Poteka v temu namenjenem večernem terminu in je zato usmerjen v večjo ekskluzivnost ali pa je kot projekt vključen v širše kulturno dogajanje na šoli. Vloga »režiserja«, mentorja učitelja je komplementarna - tako vsebinsko kot operativno mora nastopati kot »voditelj«, časovno pa ga omejuje delovni urnik - tudi potencialnih »igralcev« dijakov.
Metapodatki (12)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/10153
    • naslov
      • Dramatizacija zgodovinskega gradiva V »happeningu« - »Šestdeseta leta na Šiški«
    • ustvarjalec
      • Adrijana Segalla
    • soavtor
      • Vilma Brodnik (odg. ur.)
    • predmet
      • pouk zgodovine
      • sodobna didaktika
      • zgodovinsko gradivo
      • metoda dramatizacije
      • history lessons
      • modern didactics
      • historical material
      • method of dramatization
    • opis
      • Besedilo, ki ga razgrinjam pred spoštovano bralstvo, naj bi izzvenelo kot vzpodbuda za vse mentorje dramskih dejavnosti ali vodje projektov s področja kulture, Mnogi med njimi delno ali v celoti temeljijo na predelavi zgodovinskega gradiva s ciljem, da na dramatiziran način prikažejo določen zgodovinski čas in se v ustvarjanju scenarija srečujejo s problemi, ki so predvsem gledališkega značaja, Končni izdelek se šteje kot samostojno dramsko delo, lahko pa tudi kot multimedijski projekt. Občinstvu je predstavljen v času, ki ni vezan na neposredni izobraževalni proces. Poteka v temu namenjenem večernem terminu in je zato usmerjen v večjo ekskluzivnost ali pa je kot projekt vključen v širše kulturno dogajanje na šoli. Vloga »režiserja«, mentorja učitelja je komplementarna - tako vsebinsko kot operativno mora nastopati kot »voditelj«, časovno pa ga omejuje delovni urnik - tudi potencialnih »igralcev« dijakov.
    • založnik
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • datum
      • 2000
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd